III Congrés Educació Avui – 1 i 2 de juliol 2013

titolcongres_data2013
L’objectiu principal d’aquest Congrés és aportar experiències singulars de centres educatius i de l’entorn social que facilitin el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’alumnat d’educació infantil, primària, secundària i de formació inicial del professorat.
Aquesta és la conseqüència lògica d’entendre l’acció educativa com una realitat viva i dinàmica que necessita la reflexió de tota la comunitat per caminar cap a la millora.
Aquest Congrés pretén generar un conjunt de reflexions, de línies estratègiques i d’orientacions pràctiques que puguin contribuir a millorar el dia a dia dels professionals de l’educació i a aconseguir un aprenentatge eficaç, eficient i coherent als centres educatius.
Destinat a:
– Professionals de l’educació

– Estudiants

Els temes que s’abordaran durant el Congrés seran els següents:

1) Més enllà del text: la comunicació i l’aprenentatge al segle XXI

2) Aprendre al llarg de la vida

3) Autonomia i iniciativa personal

4) Conviure i habitar el món: educació i comunitat

5) Crear ocasions per als infants de 0-6

6) Ser, actuar, pensar i comunicar a educació infantil

7) Organització i gestió

La data límit per fer la inscripció és el 15 de juny de 2013.

Per a més informació:

Tarragona, 1 i 2 de Juliol 2013