I Congrés Internacional sobre Lideratge i Millora de l’Educació

El próxim 31 de maig, 1 i 2 de juny, tindrà lloc el I Congrés Internacional sobre Lideratge i Millora de l’Educació, es desenvoluparà a la Facultat de Formació del Professorat i Educació a Madrid. Serà un lloc de trobada pels investigadors i investigadores, directius i directives i docents interessats en l’àmbit de lideratge i millora educativa.

Durant el congrés hi haurà conferències de la mà de Pam Sammons, Ciaran Sugrue, Christopher Day, Olof Johansson, Stefan Brauckmann, Antonio Viñao, Francisco Luna, Beatriz Pont o Daniel Muij. També es realitzaran taules rodones i presentacions d’experiències de processos de millora escolar.

Aquest congrés està a càrrec de La Red de Investigación sobre Liderazgo y Mejora de la Educación (RILME) i la Universitat Autònoma de Madrid.

Per a més informació: http://congresos.fuam.es/fuamcongresos/i-congreso-internacional-sobre-liderazgo-y-mejora-de-la-educacion/home