Celebració de REDES-INNOVAESTIC 2017

Els dies 1 i 2 de juny de 2017 tindrà lloc Redes – Innovaestic que inclourà la celebració de “XV Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria” i el “I Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC”, a la Universitat d’Alacant.

Es certificarà l’assistència a “Las XV Jornadas” i el “I Workshop Internacional” que es desenvoluparan de manera conjunta.

Els participants podran presentar les seves contribucions d’acord amb la temàtica de l’esdeveniment havent presentat la proposta corresponent. El termini per presentar un resum de la proposta (500-600 paraules)  finalitza el 22 de març. Les propostes presentades seran publicades en tres llibres de format digital.

Més informació