Jornada sobre els Ajuts Pont a escoles i instituts. La Universitat amb l’Escola: l’hora de la innovació.

El pròxim 29 de març, es desenvoluparà una Jornada sobre la innovació educativa i els resultats de les tres primeres convocatòries dels Ajuts Pont, que suposen la col·laboració entre escoles i instituts dels SSTT de Tarragona i Terres de l’Ebre i departaments de la Universitat Rovira i Virgili, amb el suport del Consell Social i l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Rovira i Virgili.

L’acte tindrà lloc a l’Aula Magna del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili de 17:15 a 20:30 h.

Els objectius de la jornada són: donar a conèixer els Ajuts Pont, reflexionar sobre la innovació educativa en xarxa, donar suport a les sinergies de col·laboració entre la Universitat i les escoles i instituts de les nostres comarques i analitzar bones pràctiques.

Podeu trobar més informació sobre la jornada i el programa amb totes les activitats que es desenvoluparan aquí.

L’assistència i participació en aquesta activitat estarà reconeguda pel Departament d’Ensenyament a través de l’ICE URV. Podeu cercar més informació a través d’aquesta pàgina web, introduint el codi 7000370021.

Us recordem que la convocatòria als Ajuts Ponts per al pròxim curs 2017-2018 segueix oberta.