I Jornades sobre competència digital i inclusió

El Grup d’investigació Stellae proposa un espai de trobada i debat entorn de la competència digital en l’àmbit formatiu. La trobada, que tindrà lloc el pròxim 13 i 14 de setembre està dirigit a membres de la comunitat educativa, professors, investigadors, famílies i alumnat.

Les “I Jornadas Internacionales InclúyeT. Cuando la competencia digital favorece la inclusión social” s’enmarquen dins del projecte CDEPI (Competencia Digital en estudiantes de educación obligatoria. Entornos socio-familiares, procesos de apropiación y propuestas de e-inclusión) (EDU2015-67975-C3-1-P). El projecte pretén contribuir al coneixement en el desenvolupament de la competència digital dels estudiants d’ensenyaments obligatoris i la possible relació que el seu aprenentatge pot tenir en els processos d’inclusió social.

Les jornades es desenvoluparan amb els objectius d’aprofundir en la competència digital i la seva relació en els processos d’ e-inclusió i crear un espai de diàleg i col·laboració entre els diferents agents de la comunitat educativa.

A continuació us deixem una relació de dates significatives. Podeu trobar més informació aquí.

Transmissió de comunicacions del 24 d’abril al 15 de juny.
Termini de matrícula per autors del 30 de juny al 15 de juliol.
Data límit de notificació d’acceptació o rebuig 30 de juny.
Inscripció gratuïta a la jornada fins al 7 de setembre.