II Congrés Interuniversitari sobre el Treball de Fi de Grau

Des del curs 2011-2012, els estudis de grau han de concloure amb l’elaboració i presentació d’un Treball de Fi Grau, requisit indispensable per l’obtenció del grau. Aquest fet ha suposat un repte per les universitats, els seus equips directius, gestors, professorat i per descomptat, l’alumnat.

Durant els pròxims 14 i 15 de setembre, se celebrarà al Palacio de Congresos Conde Ansurez, Valladolid, el II Congrés Interuniversitari sobre el Treball de Fi de Grau.

A través del Congrés es donarà veu a opinions autoritzades en matèria de TFG i s’oferirà l’oportunitat de debatre. Es pretén donar l’opció de presentar resultats d’investigació, experiències, mòdels, eines, estratègies o altres que s’hagin aplicat en relació a qualsevol aspecte sobre l’elaboració i gestió dels TFG. Els inscrits podran proposar i presentar seminaris, taules de debat, simposis, sempre que compleixin els requisits establerts i rebin una avaluació postiva del comitè científic.

Les temátiques i àmbits de presentació de propostes seran: qualitat en la gestió dels TFG, control de frau en els TFG, ética en l’elaboració, tutorització i avaluació dels TFG, futur dels TFG, els TFG contextualitzats en entitats externes, els TFG en el marc europeu, modalitats de TFG, perspectiva de l’alumnat i el professsorat sobre els TFG, competències de l’alumnat i el professorat en relació al TFG, avaluació formativa dels TFG, TFG orrientats a la investigació, TFG i noves tecnologies i disseny i desenvolupoament de TFG.

El 31 de maig serà la data límit per presentar els resums de les comunicacions orals i escrites i el 15 de juny serà la data de límit per rebre l’acceptació o rebuig.

En aquesta web podreu trobar més informació.