Us invitem al CIREI!

Benvolguts companys,

Ens complau anunciar-vos la proximitat del I Congrés Virtual Internacional i III Congrés Virtual Iberoamericà sobre Recursos Educatius Innovadors (CIREI). Aquest esdeveniment tindrà lloc entre els dies 11 i 17 de desembre de 2017. Serà completament online, a través de la plataforma habilitada per a aquest fi.

Durant aquests dies podrem gaudir de les conferències d’Anne Adams (Directora Associada per al desenvolupament acadèmic i professional en l’Institut de Tecnologia Educativa de l’Open University del Regne Unit) i de Stefan Ting Graf (investigador emèrit en el Centre d’Investigació Aplicada en Escoles i Educació de Dinamarca). També comptem amb un simposi invitat molt especial coordinat per José Ignacio Rivas (Catedràtic d’Universitat en el Departament de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de Màlaga) sobre la importància del professorat i de la cultura escolar per a la innovació educativa. A això hem de sumar les ponències invitades d’investigadors espanyols i brasilers, així com els diferents fòrums virtuals per a l’intercanvi i debat.

Volem animar-vos a participar i enviar els seus treballs abans de l’1 de novembre. Les propostes podran ser en format pòster, comunicació oral o simposi. I aquelles que siguin aprovades pel comitè i defensades pels autors durant el congrés seran publicats en el llibre d’actes amb ISBN.

Per a més informació, dirigiu-vos a la web de CIREI2017: https://congresosalcala.fgua.es/cirei2017/

Salutacions cordials,

Comitè organitzador de CIREI2017