Invitació a venir a la Conferència Internacional RED-U 2017

Estimats/des socis i sòcies,

Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos que la Conferència Internacional RED-U “Universidad y desarrollo sostenible: experiencias de aprendizaje que comprometen el futuro” es celebrarà a Bilbao els pròxims 13 i 14 de novembre. També, aprofitem per comunicar-vos que s’amplia el termini de presentació de treballs fins el 31 de setembre, tal i com es mostra a la web de la trobada (http://jornadas2017.red-u.org/es/inicio/ ).

D’altra banda, recordem també a tots els socis que en la mateixa trobada de Bilbao està prevista la celebració de l’Assemblea General de socis de RED-U dilluns 13 al matí, a les 9:00 hores, i el Seminari-presentació RED-U del marc de qualificació docent per al professorat universitari, previst per dimarts 14 a la tarda, en horari de 15:30 a 17:30, el programa i inscripcions del qual enviarem pròximament més documentació.

Sens dubte, pensem que ambdues propostes són de gran interès per als socis i preguem la major difusió possible de la Conferència Internacional a les vostres universitats.

Esperant que pugueu organitzar les vostres agendes per veure’ns en ambdós esdeveniments, aprofitem per saludar-vos cordialment.

La Junta Directiva RED-U