Segona Edició EDUHACK

EduHack és una iniciativa del programa mSchools per connectar, inspirar i oferir les eines als directors i docents d’avui per a dissenyar nous models d’ensenyament i aprenentatge incorporant la tecnologia digital. Basat en els principis del design thinking aplicats a les competències i oportunitats del segle XXI, l’objectiu és plantejar reptes i desenvolupar solucions de forma creativa i col·laborativa.

El dia 20 febrer del 2016, va tenir lloc la jornada inicial de la 1a edició de l’EduHack, aplegant uns 400 participants d’arreu de Catalunya. Fruit d’aquesta jornada, van sorgir més de 60 propostes didàctiques que han anat evolucionant, algunes d’elles,  fins a convertir-se en experiències que s’han pilotat en alguns centres educatius de Catalunya durant aquest curs escolar.

Encetem ara la segona edició de l’EduHack. Et convidem a participar-hi. Trobaràs més informació a la plataforma de l’EduHack. Podeu accedir a la  pàgina per sol·licitar la inscripció del 9 al 29 d’octubre.

Aquest programa és obert a docents, futurs docents i experts del món educatiu i industrial de tot Catalunya, així que us demanem en feu difusió pels vostres canals per tal d’engrescar docents, futurs docents i experts del vostre àmbit i a tothom qui considereu adient.

Gràcies per la vostra col·laboració.