CIDUI2018: Call for abstracts

Benvolguts, benvolgudes,

Ens plau informar-vos que està obert el termini de presentació de comunicacions al X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), que tindrà lloc al Palau de Congressos de Girona els dies 4, 5 i 6 de juliol de 2018.

En aquesta edició, que porta per títol “Espais d’aprenentatge: agents de canvi a la universitat”, es proposa crear espais d’intercanvi i d’anàlisi d’estudis, experiències i propostes que aportin coneixement sobre els nous espais i temps d’aprenentatge.

Una de les conseqüències més importants de la societat del coneixement és la transformació dels espais i temps per a l’aprenentatge. Una correcta gestió d’aquesta nova dimensió ha de motivar, estimular i connectar més enllà de les aules. Per això, les universitats han d’estar connectades amb l’entorn i la societat.

Com aconseguim una coherència entre les metodologies docents i aquests nous espais i temps d’aprenentatge? En aquesta nova edició del CIDUI ens proposem aprofundir en aquesta qüestió.

Veieu més informació sobre els àmbits temàtics i les formes de participació a la nova pàgina web del CIDUI.

Termini per enviar propostes de comunicació: 21 de gener de 2018