Jardins du Loire d’Orleans i el Jardí Romà de Tarragona

El programa que volen promoure és el desenvolupament de les potencialitats educatives dels Jardins du Loire d’Orleans i el Jardí Romà de Tarragona, com a recursos educatius de les dues ciutats. Entre d’altres àmbits s’estudiarà les varietats de plantes aromàtiques i medicinals, que són pròpies de cadascun dels territoris.

El projecte educatiu tindrà una durada de dos anys i hi participaran les dues ciutats, i els escolars dels dos centres educatius implicats, treballant el tema de la biodiversitat en els jardins urbans. S’utilitzarà una plataforma moodle com espai telemàtic de comunicació i per a l’elaboració compartida dels treballs i, posteriorment, es publicaran en un blog on es podrà consultar la unitat didàctica que resulti. A més, es realitzarà una exposició en cada ciutat.

Per part de Tarragona participen: l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona, l’Escola de Pràctiques, l’Institut de Ciències de l’Educació i el Museu d’Història de Tarragona.

La delegació d’Orleans i el grup de treball de Tarragona s’han reunit amb els regidors d’Ensenyament i Relacions, Joan Sanahujes i Manuel López Pasca, per intercanviar informació i experiències en els àmbits respectius.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.