Exposició

Paradisus. Jardins i plantes medicinals de Tàrraco a Orléans és, de moment, la darrera de les realitzacions portades a terme dins del projecte “Comenius Regio Tarragona – Orléans 2010-2012. Biodiversitat: Jardins romans i Jardins del Loira”.

L’exposició ha estat  realitzada conjuntament pel Museum d’Orléans i el Museu Nacional Arqueològic de Tarragona en col·laboració amb la resta de participants del projecte l’École Guillaume Apollinaire d’Orléans i l’Escola de Pràctiques de Tarragona, juntament amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la URV, de l’ASELQO d’Orléans i de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona

Aquesta exposició va ser presentada al Museum d’Orléans del 15 d’octubre de 2011 al 11 de març de 2012 i al Museu Nacional Arqueològic de Tarragona del 30 de març al 28 d’agost de 2012.

Paradisus. Jardins i plantes medicinals de Tàrraco a Orléans” vol apropar el coneixement de l’ús de les plantes medicinals al llarg de la història, així com de la formalització i funció dels jardins en època romana i medieval, lligat a les realitats històriques de les ciutats d’Orléans i de Tarragona.