L’hort de l’antiga Tarraco

En la civilització de l’antiga Tarraco les plantes aromàtiques i medicinals eren molt importants. Així ho han descobert els alumnes del col·legi Pràctiques de Tarragona que han participat en un projecte europeu sobre els horts romans. Sabrem quines són les plantes que més utilitzaven els romans de les nostres contrades.

Som científics

A partir del projecte Comenius Regio tots els alumnes del col·legi Pràctiques de Tarragona, des de P3 fins a sisè de primària, van desenvolupar un conjunt d’activitats científiques amb la finalitat d’experimentar amb plantes del jardí romà.

Recull de Poemes

Els alumnes de cada curs del col·legi Pràctiques de Tarragona van treballar i recitar poemes de diferents plantes del jardí romà.

Taller: “Et portem a l’hortus”. Vil·la dels Munts (Altafulla) MNAT

Dins del  projecte Comenius Regio, el Museu Nacional Arqueològic de Tarragona va desenvolupar un taller a la  Vil.la romana dels Munts (Altafulla) anomenada: “Us portem a l’hortus!”. L’objectiu d’aquest taller va ser conèixer la importància dels jardins, les plantes i el seu ús en el món romà.

Difusió del projecte. Programa TAC 12

Reportatge emès per la TV TAC12 del Camp de Tarragona sobre el jardí romà de l’Escola de Pràctiques i  el Projecte Comenius Regio: “Biodiversitat, jardins romans-jardins del Loira,  Tarragona-Orléans”.

Inauguració del jardí Anna Dols. Escola Pràctiques

Inauguració del jardí romà Ana Dols a l’Escola de Pràctiques on hi van assitir autoritats locals i familiars de la Sra. Ana Dols.