INICI MÒDUL 5: Habilitats de Comunicació

El passat 3 de març es va donar inici al Mòdul 5: Habilitats de Comunicació, inclòs en el curs de Postgrau Interuniversitari en Docència Universitària. La primera sessió va tenir lloc a la Facultat de Química i va estar a càrrec del coordinador i docent del mòdul, Antoni Pérez Portabella i Jacky Verrier. L’objectiu principal d’aquest mòdul és millorarla competència comunicativa dels docents que el realitzin. Amb les sessions i activitats plantejades es pretén millorar la comunicació dels docents davant dels alumnes, conèixer les tècniques per millorar el discurs parlat o perfeccionar el llenguatge oral, escrit i audiovisual i la seva expressió entre d’altres.

El mòdul finalitzarà el 5 de maig i en les diferents sessions intervindran els següents docents: Antoni Pérez Portabella, Jacky Verrier, Mario Arias, José Antonio Moreno.

IMG_20160414_160359

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.